Nytårskur 2015

5. januar 2015 22:11

Traditionen tro blev der afholdt "Nytårskur" i Nordborg Roklub den første søndag i det nye år. I år var ingen undtagelse og hele 43 medlemmer var mødt op for at deltage.

tur_2

tur 1

I det fine vejr blev der lagt ud med en gåtur over "Æ Govl" til pumpehuset ved Mjels Sø, hvor der blev holdt en pause.

pause

Mjels Sø var flot i januar-solen og det var dejligt med en pause.

tur 3

De friskeste fortsatte på en lidt længere tur over til Oldenor.

Hjemme ved klubhuset ventede en overraskelse ud over de ventede æbleskiver, gløgg og konfekt, idet Varehuschef for Kvickly Nordborg, Jan Moberg Pedersen var mødt op for at overrække en check på kr. 5000,- der stammer fra overskudet fra salg af Nordborg Vinen 2014. Checken blev overrakt formand for Nordborg Roklub, Tove Madsen foran klubhuset med overværelse af de fremmødte. Pengene skal bruges til den kommende ombygning af klubhuset.

check

check_2

check_3

Tak til Kvickly Nordborg for den rare check.

Der blev traditionen tro sluttet af med æbleskiver, gløgg og kage/konfekt overskud fra julen i det lune klubhus.

Foto: Finn Møller