Langtur Als rundt d. 3/6

13. marts 2023 11:50 , af Frode Mølgaard

Hej!

Hermed forslag til Als rundt i etaper lørdag den 3. juni, 2023.

Der bliver brugt for 1-2 biler til at transportere besætningerne imellem skiftestederne. Der skal fastlægges et starttidspunkt (tidligt) hvis turen skal gennemføres på 1 dag. – Eller kan vi låne en bil med 7 sæder et sted?

Desuden skal der tænkes på forplejning til de skiftende besætninger. – Evt. afsluttende fællesspisning når turen er slut?

Indbydelsen kommer nu så medlemmerne kan blive gjort opmærksom på den sidste mulighed for at aflægge svømmeprøve i Nordalshallen inden udgangen af marts.

Mvh/Frode

Bemærk at de sidste muligheder for svømmeprøve (min. 300mtr) er d. 17. og d. 31. marts kl. 18:30

Læs yderligere om turen via linket her.