Tidlig Julegave fra fond til byggeriet

6. december 2015 17:18 , af Hans J F Rasmussen

Formanden har idag åbnet et brev fra vores gode "Krista og Viggo Petersens Fond" hvorfra der snarligt overføres kr. 250.000,00 til vores byggekonto.

Vi har nu opnået over halvdelen af byggesummen til Etape 1 og knap en tredjedel af den samlede byggesum.

Den ene udfordring er så at få de sidste penge hjem (Kommunen og Lokale og anlægsfonden mm.) så vi kan igangsætte Etape 1, hvilket vi skal arbejde på de næste par måneder, så vi kan få en lukket og isoleret overetage.

Den anden er så lige den langt (politisk) udtrukne anke på byggehøjden der muligvis overføres til en anden og mere lokal og forstående forvaltning.

Så er der så lige en byggepartner der skal findes, og skal have fundet ud af at specificere farver og tag og de mest vigtige placeringer af indgang, trappe og handikap toilet. Resten af indretningen kommer når vi nærmer os Etape 2.

Vi forventer at starte op med byggeudvalgsmøder snarest i januar måned, da vi har brug for byggeudvalgets hjælp til noget af ovenstående.

Det Økonomiske styreorgan vil også blive også indkaldt.

På bestyrelsens vegne Hans.