Sommer Booking

4. april 2014 22:27 , af Hans J F Rasmussen

Roning - Sommer på vand og Land.

Så er standeren kommet op og i kan nu booke på en ny måde, nemlig det ovenstående link/overskrift, i skal dog være logget på!.

Men hvis i ikke når at booke jer må i meget gerne komme alligevel, det kunne jo være at der stadig er pladser.

I kan bestille pladser til følgende på Tirsdage og Torsdage kl 18:

• Va = Ro/Brovagt (Må kun bruges af Rovagter)
  • IT = Instruktør: Kommer ved deltagere senest 1 time før (Må kun bruges af Trænere)
  • Ro = Roning i forskellige bådtyper (Kun hvis i har aflagt svømmeprøve/bevis og der er sikkerhedsregler på vandet)
  • Re = Anden motion eller reserve (Max. 5-7 pladser indendørs) eller reserve til på vandet
  • C2 = Roergometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9 (Max. 9 pladser indendørs rospinning UDEN instruktør)

ALLE dem der kan må meget gerne booke sig i god tid, husk gerne afbud.

Prøv næste gang at i booker at trykke på ugedagen, så kan i pludselige se hvem der har booket sig på de forskellige kategorier.

Ellers starter vi op med instruktion på vandet af jer der har lyst hver tirsdag og torsdag kl. 18 - ca. 19:30 allerede fra næste uge.

Der er nu også tider på Søndage kl. 10, og er der booket instruktører kan der således komme nogle på vandet ellers skal de nye desværre blive på land.

BEMÆRK især at vi på vandet max kan have 4 nye med pr. instruktør, resten må desværre vente til tur nr. 2 eller en anden dag ;-)

Book gerne plads her.

Vi ses mvh. Trænerne.