Seniorroning og hygge d. 24/6

24. juni 2015 21:26

I dag kunne vi igen samle 6 roere til senior roning selvom det var en kold og blæsende dag, så det blev til en dame og en herre båd, da der blæste en frisk luft, roede vi meget tæt på kysten hele vejen op til "Farres Dam", herfra fik vi vinden agten ind mod Mjelsvig og fortsatte turen snert rundt med kysten forbi "Røde Næb" og helt ind i bunden der, efter en kort pause vendte vi bådene og tog turen retur tilbage til klubben. Efter at bådene var ordnet var der kaffe indenfor fordi det var så koldt og blæsende, Anette gav rundstykker i dag og så kom der gang i snakken, rigtigt hyggeligt.
Susanne

Ro' motion er go' motion hele året for hele familien - vær medlem i Nordborg Roklub. * * * * * Der er også plads til jer.