Ro- og grillaften torsdag den 1. oktober 2015

2. oktober 2015 12:13 , af Hans J F Rasmussen

Jeg havde tilmeldt mig grillaftenen i roklubben torsdag den 1. oktober! Ikke for at ro, men for at sætte et nyt hjul på porten som jeg havde gået med i lommen et stykke tid. Jeg nåede i klubben kl. 17 og kunne lige fange Hans og Povl Erik så de kunne hjælpe med at få porten løftet ned og lagt på bordet udenfor så jeg kunne reparere mens de var ude på deres rotur. Mads kom og ved fælles hjælp fik vi dels skiftet det ødelagte hjul og dels smurt og genmonteret begge hjul inden de kom hjem fra roturen. Der er ikke meget sundt træ tilbage i bunden af portene, men vi fik det hele til at hænge sammen og Hans og Povl Erik satte porten på plads igen.

Vi bestemte os for at sidde lige indenfor porten for at beundre den flotte solnedgang imens vi spiste vores medbragte grillmad og frøs med anstand!! Men det var altså en flot solnedgang!

En fin aften trods alt!

Frode

Ro' motion er go' motion hele året for hele familien - vær medlem i Nordborg Roklub. * * * * * Der er også plads til jer.