Og så var der 9000km ;-)

1. april 2014 20:40 , af Hans J F Rasmussen

Her til aften rundede klubben de 9000 km på land i denne sæson, og det vil ingen ende tage, bare for vildt, - en stor tak til det tidlige aftenhold der sad i ergometrene da det skete. Se rojournalen her.

Giv alle en stor hånd og kom gerne og hjælp med de næste mange tusind kilometer, der er ledige pladser så kom frit.

MEN husk vi er nogle der HAR taget svømmeprøven og nok tager på vandet fra næste uge, medmindre at vejret er for dårligt, - ellers er det tøjet ;-)

Vi har ialt 9 gode roergometre, dvs. en kapacitet på op til 27 rospinnere på tirsdage og torsdage fra kl. 17-20. Samt også søndagstider og formiddagstider og andre.

Vi har også mange gode bådpladser fra næste uge, hvor der også kan forekomme sved på panden.

Vi ses i klubben til rospinning eller på vandet.

Husk også sæsonklargøringen, standerhejsningen med uddeling af vinterpokalerne, båddåben af 4 nye scullere og den ekstra generalforsamling den 5. April.

Husk at bruge kalenderen og meld jer aktivt til klublivet.