Nu 8000km på land

17. marts 2015 20:02 , af Hans J F Rasmussen

Over 500 km om pr. uge = 8000 km er rundet.

Tirsdag aften med de "halvgamle" i ergometerne rundede klubben de 8000 km på land i denne sæson, en stor tak aftenholdet der sad i ergometrene da det skete. Det er på dagen ca 140km kortere end sidste år på denne tid ;-( KOM OG HJÆLP.

Se rojournalen her.

Giv alle en stor hånd og kom gerne og hjælp med de næste mange tusind kilometer, der er ledige pladser så kom frit.

Husk at vi ialt har 9 gode roergometre, dvs. en kapacitet på op til 27 rospinnere på tirsdage og torsdage fra kl. 17-20.

Samt også tider søndage fra 9-11.

De unge har lagt beslag på onsdage fra 17-20 og søndage fra 12:30-14.

Så er der jo iøvrigt også ca. 4 formiddage i ugen ved 9 tiden at der er folk fast i klubben.

Husk der er kommet nyere musik.

Vi ses i klubben til rospinning, en klubaften eller en madaften ;-), husk at bruge kalenderen og meld jer aktivt til klublivet.

HUSK at der er svømmeprøve d. 22 marts for dem der vil på vandet, kig i kalenderen og  tilmeld jer gerne (regler er i kalenderen under datoen).