Nordborg Roklub holdte pladsen

17. november 2014 13:14 , af Hans J F Rasmussen

Nordborg Roklub holder plads 7 i 4. Division.

Nordborg Roklub er med i motionsturneringen i DFfR hvor der bliver indberettet månedligt. Vi ligger pt. på gennemsnitligt 166,395 km/medlem: Artikel her og stillingen her. Vi rykker op på en 7. plads i vores 4. Division, mens vi har stadigvæk et godt mix af nye og erfarne medlemmer i bådene, derfor er vi mange om at dele kilometerne :-)

Se også status på hvad der er roet til dato på vandet her.

Vores lokale er med på listen igen med 1339km, som nu er på 10 pladsen i 2. division! se her hvem det er. Flot roet ;-)))

Kom endeligt ned og hjælp med at få gennensnittet op så vi kan rykke op igen :-) mød op i sidste øjeblik eller skriv at du kommer her.

Iøvrigt er rospinningen i fuld gang i klubhuset, og der kan der bookes på hold kl. 18 og 19. Vi er undervejs med nyt anlæg og bedre og smartere lyd.

PT har vi lige rundet de 1000km indendørs på 3 uger, og der er også plads til jer.

Der er stadig ledige pladser til julemiddagen og til nytårskuren!

Se Aktivitetskalenderen for Nordborg Roklub her