Motionsturneringen ned igen....

11. september 2014 22:59 , af Hans J F Rasmussen

Nordborg Roklub rykker ned på plads 9 i 4. Division.

Nordborg Roklub er med i motionsturneringen i DFfR hvor der bliver indberettet månedligt. Vi ligger pt. på gennemsnitligt 136,907 km/medlem: Artikel her og stillingen her. Vi rykker ned på en 9. plads i vores 4. Division, mens vi har stadigvæk et godt mix af nye og erfarne medlemmer i bådene, derfor er vi mange om at dele kilometerne :-)

Se også status på hvad der er roet til dato på vandet her.

Vores lokale er med på listen igen med 1057km, som ne er på 3 pladsen i 2. division! se her hvem det er. Flot roet ;-)))

Kom endeligt ned og hjælp med at få gennensnittet op så vi kan rykke op igen :-) mød op i sidste øjeblik eller skriv at du kommer her.

Bemærk at roningen efter den 1. oktober er fra kl. 17:30 - Mød bare op.... i passende påklædning selvfølgelig.

Iøvrigt er rospinningen så småt i gang i klubhuset, og fra oktober kan der bookes på hold kl. 18 og 19, men i kan først forvente at der er en instuktør tilstede fra november, hvor også kl. 17 holdet starter op og kan bookes. Vi er undervejs med nyt anlæg og bedre lyd.

Se Aktivitetskalenderen for Nordborg Roklub her