Julegave til byggeri og matriel.

8. december 2014 23:56 , af Hans J F Rasmussen

Hej allesammen.

Så har vi fået den første julegave ;-)

Til byggeriet!

Vi har fået tilsagn fra SE’s Vækstpulje der på sit møde den 2. december 2014 har besluttet at bevilge i alt 100.000,- kr. til vores byggeprojekt. Vi skal dog dokumentere fuld finansiering af det samlede projekt senest den 31.12.15 i form af tilsagn fra øvrige bidragsydere.

Vi har jo selv de 200.000kr og har brug for ialt ca. 1.96mill. kr, så vi mangler nu ca. 1.66mill. kr. og vi har en mere vi gerne skal høre fra her i december inden vi kan søge flere fonde.

20141212: Den vi skulle høre fra skriver i deres referat: "Udskydes til evt. senere prioritering" så vi sender snarest ansøgninger ud til nye fonde.

Det er godt at vi har revideret vores projekt og vores byggeansøgning, godt arbejde for de implicerede.

Vi kan nok forvente at vi får en travl 2015 med vores byggeplaner!

Nyt materiel!

Så fik vi også julegaver til nyt materiel, Krista og Viggo Petersen's Fond donerer 75.000kr til en del af en ny 2 åres inrigger.

Og Tryg-Fonden donerer 12 nye oppustelige veste der er egnet til sculler og ungdomsroning.

Mvh. Hans