Det var en god arbejdsdag.

5. oktober 2014 19:18 , af Hans J F Rasmussen

Vejret var fantastisk og der var mødt et par gode håndfulde medlemmer op (heriblandt nogle af de nye) til at gøre et stykke arbejde for klubben.

Inde:

Der blev der lagt isolering på plads igen (efter orkanen 2013) over opholdsstuen (er købt) og lidt over bådhallen. Manglende loftsbrædter i hjørnet mod parkeringspladsen blev monteret. Roergometrene og klublokalet blev rengjort (Det dryssede ned fra Troldtekten da Povl Erik og Hans var på loftet).

Fik desværre ikke lavet netstik til vores nye musik ;-(

Ude:

På skrænten blev de levende brombær og slåen gravet op, mangler dog bortkørsel. Træet på hushjørnet mod vejen er fjernet så der nu er 3 mtr. luft omkring huset, mangler dog bortkørsel. En del af græsset blev også slået.

Bagefter var der varm mad bestående af rester fra kanindåben til de fremmødte i solen foran klubben.

Tak for arbejdsindsatsen. mvh. Hans.

Husk vi er en forening, som kun fungere ved at vi alle yder en indsats for fællesskabet, så vi regner med at du giver en hjælpende hånd i ny og næ, for sammen er vi stærke.