Bygge-ide-strategi-mødet den 8. september.

10. september 2014 00:29 , af Hans J F Rasmussen

20140916 DER ER KOMMET EN TEGNING MED NU FOR AT SYNLIGGØRE og den må meget gerne kommenteres. mvh. Hans.

Fremmødte: Hanne, Tove, Frode, Allan, Mads, Povl Erik, Peter, Hans.

Afbud: Charlotte.

Der var flere inviterede der ikke kom til mødet.

Vi blev stortset enige om at vil bygge en ny overetage, der skal være højisoleret og CO2 neutral til sport.

Vi er enige om at det ydre gerne skal ligne SIB's tegninger som der er dispenceret for ved myndighederne.

Overetagen ønskes delt i to halvdele med et glasparti i siden over mod tyskerne, der kan skydes til side, den anden side mod parkeringspladsen skal rumme det åbnede glasparti/foldedør samt toilet og køkkenfaciliteter.

Den ene halvdel bliver indrettet til en kombineret opholdsstue/mødelokale/foredragssal med plads til 70 personer. Der skal indrettes et køkken og et toilet ud mod parkeringpladsen, over de bestående afløb.

Den anden halvdel bliver indrettet som et helårs motionslokale med plads til rospinning, fitness og styrketræning.

Den gamle opholdsstue vil på sigt blive indrettet til kombineret bådhal og vinterværksted, så vi kan få plads til flere bådtyper.

Det gamle køkken bliver på sigt til et mødelokale.

Målsætninger og muligheder for byggeriet:

Mere aktivitet i multirum til rospinning og fitness og andre aktiviteter og motionsaktivitet for andre foreninger hele året rundt.

Skoleroning og understøttende undervisning for Nordborg Skole.

Mere gulvplads til flere typer både så vi kan blive talentcenter (træner haves).

Co2 neutral sportsklub.

Liv i landsbyen.

Tegninger og budgetoverslag (tilbud indhentes når tegningerne er klare) for byggeriet bliver revideret snarest, da der er ansøgningsfrister lige om hjørnet.

Tak for et møde med mange gode indput, håber at i er enige i referatet, ellers må i endelig sige til.

Bemærk at der er kommet et par konsulenter i byggeudvalget (Peter, Povl Erik og Allan)

mvh. Hans.

Vedhæftede filer